You Make Me Happy

Hello!! åhhh jag är så jäkla glad kommer nog darra sönder får typ glädje tårar så jäkla glad ät jag idag!!!!!:D:D hahha men iallafalla i dag så började jag min dag med att försova mig, och så hade jag och min lillebror samma tjafs på morgonen han vägrar att borsta tänderna för han anser att det slösar en massa tid!!! hahha jo tjena han är rolig han min lillebror^^. Jag har även vart i skolan och haft redovisning gick jättebra tycker jag skönt att få det överstökat. Och min musiklärare sa typ att jag var tondöv och sätta noter inte var min grej väldigt trevligt att höra... Har inte så mycket mer att skriver nog mer sen får se men hej så länge :)/Jonna


Kommentarer
Postat av: Jonna

Woow! vilken konstig lärare :S<3<3

2010-11-01 @ 18:03:14
URL: http://aweezome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0