Love You Til The End

Hello!! Vad händer? Själv så lyssnar jag på musik och skriver funderar på att skriva min fjärde låt men nee har inget att skriva om typ. I allafall har som sagt varit hos en sjuksköterska i morse med min fot som tydligen är överanträngt fortfarande efter fyra veckor!! förstår inte men slipper iallafall ishallen i morgon också^^ Igår så hade jag och min lillebror William huset för oss själbva så vi tittade på tv och hade det mysigt men då kom jag på en  rolig fråga får alltid roliga svar tillbaka av honom hahha jag frågade om han skulle vilja vara min bebis haha och svaret: Nee du får skaffa dig en egen bebis när du är 18år och flyttat hemifrån.. hahha han är bara för rolig asså^^ men har inte så mycket mer att skriva om men hejså länge :)/Jonna


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahaha grym bild asså!! :D<3<3

2010-10-21 @ 18:32:09
URL: http://aweezome.blogg.se/
Postat av: Jonna

hahha jaa jag vet vi är BÄST!! :D <3<3

2010-10-21 @ 18:47:46
URL: http://imavampire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0