Ett Öga Rött

Hello! Sitter här och pluggar musik as kul verkligen :) ne men i dag har jag vart i skolan som vanligt haft dom värsta skrattanfallen igen som vanligt hihi^^ men det är nog för att jag är så trött hela tiden. Men idag så blir det ingen dans för min fot är fortfarande dålig sen vandringen för 2 veckor sen, så jag måste ringa doktorn imorgon. Och det stör mig att jag inte kan träna eller gå min dagliga promenad. Juste min första dag som vegetarian gick ganska bra tycker jag inga problem i skolan iallafall. Fast det gick knappt att äta skolan maten idag det blev korv med stuvade makaroner bläääääää säger jag för det, jag kunde ju inte äta korven ändå men dom stuvade makaronerna smakade luft alltså ingenting!! Skolmaten är GUDOMLIG god verkligen noot!! Men har inte så mycket mer att skriva om men hej så länge :) /Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0