Endlessly

Helllooo!har glömt att skriva på typ två dagar men jag har ju ett minne som en guldfisk^^just nu är jag verkligen på flum humör när jag är det så har jag lust att göra en massa knäppa saker hahha eller väldigt galna men sån är jag^^ Idag har jag gått i skolan precis som vanligt, väldigt roligt jag,EL, Dexan och Tove gick ner till cafet för första gången på 5år!!! imponerande alltså fast vi hade inte så mycket att göra satt bara på en bänk och chillade.men vi hade väldigt roligt ändå hahha som t.ex. när Dexan fick för sig att börja klättra på väggarna hahha då fick jag lust att också göra det, men lite svårt att hålla i sig när det inte är något mellan rum mellan listen och väggen som det oftast är hahha så då är det ju lite svårt så det tog ett tag innan jag fattade att inte finns ett mellan rum. Såg nog ut som en fluga som försöker flyga igenom fönstret hahha efter jag klättrat och hoppat ner för tredje gången så sa jag: Meeeeeeeh det finns ju inget mellan rum!och sen fick jag värsta skrattanfall hahhaha^^ Men imorgon på morgonen kommer jag inte va på skolan för jag ska till en sjuksköterska såå jag slipper att åka skriskor på gympan as nice!!! eftersom min fot inte har blivit bättre sen vandringen. Men har inte så mycket mer att skriva om just nu men hej så länge :)/Jonna



Muse världens bästa band jag rekommenderar starkt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0