Det Snurrar I Min Skalle

Hellllllllllllllloooooooo! Lyssnar på grymt bra musik hehe ^^ Men idag har jag vart i skolan haft prov och sånt.Hahha haft as kul idag hade mina värsta skrattanfall igen som vanligt det som var så kul var när Elin Pelin och Dexan hade värsta kärn kriget och sköt massa kärnor på varandra hahha och när vi hade grupp arbete bråkade Dexan Och EL om vem som skulle ha datan och garva som faan och då kom jag in och sa DET ÄR JAG SOM SKA HA DATAN SÅ SLÄPP! hahhahha kul humor man har alltså minsann hihih ^^
Att vara nybörjar vegetarian är inte lätt gjorde en liten fail idag råkade äta lite kaviar och det är tydligen torsk i den hehhe men annars har jag bara ätit potatis mos med sås idag eftersom pappa gjorde en köttgryta utan grönsaker mums verkligen!
I morgon ska jag på jobbskuggning på Tammsvik och börjar där KLOCKAN 7!! jobbigt måste upp extra tidigt ska ju till Elin på morgonen kl 06.20 då kommer Sylvia och hämtar oss :)har inte så mycket att skriva mer men hej så länge :)/Jonna





Eftersom jag inte kom på något mer att skriva om så kan ni få se en riktig heting istället hihih :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0