CrAzY

Hello! har glömt att skriva lite på bloggen idag men jag har inte gjort så mycket idag vart ute och lite sånt. Igår så gick jag i skolan som vanligt minsann och lite senare tittade jag på idol alla var rätt så bra men det var helt fel att Minnah åkte men hoppades mer på att Daniel eller Andreas, Geir skulle ha åkt istället. Men iallafall så tycker jag att det är lite konstigt att Linda och Geir är med i dol eftersom Linda har varit med i ett band som heter Supernatrual och Geir är ju redan artist för han vann Eurovisin songcontest en gång. Men har inte så mycket mer att skriva nu så hej länge :)/Jonna



Linda

 

           Geir Rönning-Why Eurovision songcontest 2005
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0