Blood, Tears And Gold

Hello! blev precis klar med mitt skolarbete och nu ska jag bara chilla sen städa rummet^^. Idag har jag inte gjort så mycket jobbat lite matte och bara tagit det lugnt passar alldeles utmärkt på en tråkig söndag, tycker jag. I morgon är det måndag igen blir galen helgen går alldeles för fort tycker jag inte alls bra. Men har inte så mycket mer att skriva hej så länge :)/Jonna




Its Funny You Just Changed
The Boy That I Ones Knew
Started Acting Strange
I Didnt Know Just What To Do
It Seemed I Had No Choise
But Turn Around And Leave
And To For Sure I Cryed
It Took Some Time But Know I See
Im Surviving This For Sure
To Win My Love Take So Much More



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0