It's Not Like The Movies

Heeello!! Har glömt att upptadera bloggen igen, men ska skärpa mig :P Nu är det äntligen höstlov fast det har varit det ett tag nu men ändå^^ Idag har jag och mina syskon cyklat till mormor och morfar i skit vädret hatar verkligen hösten. Men hos mormor och morfar så åt vi mormor's goda plättar och så fikade vi lite munkar^^ Runt vid klockan tre så kom morbror Tomas med lilla gulliga kusinen Eliam som jag inte har träffat på ett tag så det var väldigt kul att se honom, han har även växt väldigt mycket och det blonda håret börjar bli väldigt långt^^ I morgon så ska jag och mamsen börja planera bowligen som jag ska ha i helgen med dom bästa vännerna. Har inte så mycket mer att skriva just nu men ska verkligen skärpa mig hej så länge :)/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0