Closer To The Edge

Heello!!!! Idag hade jag tänkt att städa lite (om jag orkar hehe) och så ska jag handla lite godsaker till fredagsmysen ^^. Måste jag kolla om jag har någon vit skjorta som jag ska ha till dansuppvisningen nästa lördag tror jag inte jag har någon, men får ta och köpa en^^ Bowlingen ska jag ha nästa fredag istället tyckte mamma hon är väldigt bra på att skjuta upp saker ganska irriterande. Hörde att "dom" släpper ut nytt Michael Jackson album men hur kan man göra det han är ju död. Har han några låtar som aldrig släpptes eller är det ett till album med hans bästa låtarna? aja får se då när den kommer ut den 10 december. Har inte så mycket mer att skriva just nu men hej så länge :)/Jonna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0