Veckans Hottie!

Hello!! Har precis gjort klart franska glosorna och dom är jätte många alltså glosor från alla läxförhör som vi har haft, och det är as mycket -.- måste kunna alla till provet på onsdagen som egentligen skulle vara på fredag, men våran klass ska tydligen till riksdagen då.. Idag så har jag gått i skolan mår mycket bättre nu och så gjorde jag engelsk provet som gick jätte bra, mycket enkelt minsann ^^ Längtar tills i morgon då ska jag va med världens bästa Jonna!! grymt länge sen vi sågs faktiskt i november som senast, inte bra minsann. Och vi ska har grymt kul som vi alltid har hihihi vår humor är ju grym ingen slår nog det hahhah^^ Idag tänkte jag också börja med en ny grej som jag kallar "Veckans Hottie!" då kommer jag alltså utse en snygg kändis, lägga upp en bild och förklara varför , det kommer jag alltså göra varje måndag roligt!^^ Ciao :)/Jonna






Håkan Hellström!









Han är verkligen jätte gullig eller hur? värsta ekorrgosen ;) Älskar hans klockrena låttexter, lite udda men det diggar jag starkt :D Ärligt för 2 år sen så tyckte jag inte alls om honom tyckte han var värdelös, men när jag  väl har lyssnat på hans låtar så var jag fast XD
Låtar jag rekomenderar:
 
För sent för Edelweiss

Precis som Romeo

Man måste dö några gånger innan man kan leva

Känn igen sorg för mig Göteborg

Vid protestfabrikens stängsel

Kom igen Lena!

Nu kan du få mig så lätt

En vän med en bil

För en lång lång tid

Vi två,17 år

Den fulaste flickan i världen

Det är så jag säger det

Magiskt, men tragiskt

Aprilhimlen

Här kommer lyckan för hundar som oss

Atombomb

Fade away





Kommentarer
Postat av: Jonna

Längtar jag med! kommer bli så skoj ^^ va så länge sen nu :P<3

2010-12-13 @ 21:52:37
URL: http://aweezome.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAN SUGER!!!!

2010-12-14 @ 17:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0