Jullov Dag 5

Hello! Sitter här med Jenni och diskuterar musik vi har ju så olika hon tycker min musik smak suger, men hon har ju ingen musik smak över huvudtaget tycker jag ^^ Idag har jag inte gjort så mycket sov bort halv dagen som jag verkligen hatar, ska snart börja packa för i morgon drar jag från Svergies rövhål Bålsta till Lesjöfors!! ska bli grymt kuligt, kommer hem på söndag nästa vecka så jag tror inte jag kommer kunna blogga under den tiden :/ Igår var det ju Julafton och det här fick jag: En dockningsstation/alarmklocka, en leksaksråtta istället för en riktig (skämt julklapp)mamma tycker om att skämta, en tröja men blommor på axlarna, en t-shirt med Daddy's Girl tryck (stämmer inte riktigt in på mig), en hårborste, ett iPod skal, hörlurar, Eclipse, Så länge vi båda andas (bok), Avril's parfym for bidden rose+ en söt liten väska och tofflor. Har inte fått alla min julklappar än av mamma och pappa dom hade tydligen lite svårt att hitta XD Hoppas ni har fått massor med julklappar och en bra dag Ciao :)/ Jonna

Kommentarer
Postat av: Jonna den bästavän som finns :D<3

Tjejen börja blogga lite nu sitter ju och väntar på värsta inlägget juh ;D<3<3

Saknar dig va länge sen vi va nu :/

puss och kram<3<3

2011-02-08 @ 19:44:33
URL: http://aweezome.blogg.se/
Postat av: Elvira Feeeerm

waow... nice blog! :D

2011-12-22 @ 12:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0