Jullov Dag 3

Hello! Har precis städat klart mitt rum och ska snart börja lana sims2 ^^ I morgon är det julafton!!! Det är helt otroligt hur fort det går nyss var det ju den 1 december nu har dagarna bara blåst iväg och det helt plötsligt den 23 december! har dock inte fått in jul känslan än för det går så fort^^ Igår tog jag och EL bussen till centrum för att leta efter en julklänning som jag kan ha i morgon men hittade inget såklart får använda något som jag redan har X) och så köpte jag julklappar till familjen köpte: En slips till pappa hahha har aldrig sett han använda en så det ska bli kul och se hans min, till killarna köpte jag lego gubbar till deras samling, till Jenni köpte jag...... det ska jag inte avslöja för jag vet att hon brukar läsa min blogg heheh och mamma får ett skit snyggt armband. God Jul :)/ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0