Jullov Dag 1



Hello!!! Idag när jag vaknade gick ner och kollade vad killarna gjorde och så kommer William och säger att han vill ha nudlar och att han inte har ätit lunch. Så jag ordnade nudlarna och så fick man höra att man är bäst på att laga nudlar och det är bara jag som inte får dom att smaka bara vatten stolt hahha^^ efter det tog jag hand om disken som jag lovade mamma att jag skulle göra idag. Igår glömde jag blogga så så kommer skriva "Veckans Hottie" idag istället och så ska jag fixa headern igen,blev inte riktigt nöjd men nu vet jag hur man gör i allafall tack vare Jonna vad skulle jag göra utan henne:D Men skoldagen igår var ganska onödig det ända vi gjorde var att vi skulle bygga klart pepparkakshuset och så städade vi så vi typ slutade vid runt halv tre tror jag . Sen klockan fem hade vi avslutning, vi fikade lite och hade frågesport sen fick vi betygen. Och så tittade jag på Williams luciatåg hahha han är så söt och så fick han läsa upp en dikt. I helgen så sovde jag över hos Dezzan med El och vi lyssnade på musik, lagade mat tre rätters awesoome as gött blev det och sen tittade vi på Paranomal Activity 2 och den var helt sjuk :S efter det tittade vi på Vampyrer Suger och jaa inga kommentarer så jävla B var den.


"Veckans Hottie"

Jackson Rathbone!









 
Fullständiga namn: Monroe Jackson Rathbone.
Smeknamn: Jay.
Född: 21 december 1984 (26år).
Längd: 177cm.
Fritiden: Aktiv i bandet 100 Monkeys och skriver egen musik.
Mest känd från: tv-serien OC, Twilight sagan, Beatiful People, Close To Home och The Last Airbender.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0