Blackout!

Ajajaj då nu har jag verkligen slarvat med skrivandet igen lovade ju mig själv ju att jag inte skulle göra det -.- har bara en sak att säga om det F A I L! Hahah men iallafall hade jätte roligt i helgen hade besök av faster med familj från värmland jätte mysigt var ett tag sen jag såg allihopa^^ Vi firade pappsen som fyllde 40år förra veckan med god mat och alkohol (det är lungt jag drack inte) medans dom "vuxna" drack och hade skojigt hade jag roligt med små kusinerna eller så små är dom faktiskt inte hihi ^^ och så har jag lärt mig något nytt att i värmland så säger man inte att man är "tillsammans" med någon utan man säger att man är "lag" med någon hahha fattade ingenting när Janne frågade mig om jag var lag med någon hehhe mitt smarta svar utan att tänka: Jaa :D....eeehh vadå? i lag nadda!! men nu fattar jag iallafall det är ju bra det ^^ men ska tagga nu Ciao :)/ Jonna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0