All You Need Is Love

Hello!! Lördag idag då finns inte så mycket att göra nu när man är sjuk, missade engelsk provet pga det. Så det blir nog lana Sims2 hahah ^^ I onsdags var hela familjen i Barkarby och tittade runt lite, och så frågade pappa vad var det du önskade dig i julklapp och gick till den avdelningen dockningsstationerna ligger, och jag valde ut en perfekt med väckarklocka^^ Jenni ville ha en Ipod som inte fanns kvar där och killarna ville ha spelet kinect till xbox 360 som var slutsålda. Pappa tar fram lådan med dockningsstationen och går mot kassan, och jag fattade ingenting. Men du ska väl inte köpa den nu heller då vet jag ju vad jag får i julklapp. Men det gör ju inget, då har du någonting att se fram emot. Så nu ligger den i gaderoben X) I torsdags kom pappa hem med två st Ipods en till mamma och den andra till Jenni som nu också ligger i gaderoben. Nej men nu måste jag äta frukost och sen duscha Ciao :)/ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0